top of page

U kunt lid worden van Historische Vereniging ''de Heerlijkheid Vuren'' door een E-mail te sturen naar

aartbijl45@gmail.com

De contributie aan de vereniging bedraagt voor een hoofdlid minimaal 19 euro per jaar, voor een gezins- c.q. jeugdlid 4 euro. Bij dit bedrag zit naast ons mededelingenblad ook het Jaarboek van de stichting Tabula Batavorum (Terugblik), dat de leden elk jaar in november/december ontvangen. Deze fraai uitgevoerde jaarboeken beslaan minimaal 160 pagina's, zijn mooi geïllustreerd en zijn in de boekhandel te koop voor 19 euro.

museum2.JPG

Ontvang jaarlijks ons blad!

Voorkant mededelingenblad_edited.jpg

Betaling vóór 1 juni op onze Rabo-rekening NL96RABO0328014206 t.a.v. Historische Vereniging Vuren.

U kunt ons ook machtigen om jaarlijks rond 1 juni de contributie van uw rekening te laten afschrijven.

WORD LID